Élet történetem

Folytatnám a bejegyzésem

2015. május 27. 15:15 - Horváth István Gábor

Üdvözlöm a Kedves Olvasókat!

Folyamatosan figyelemmel kísérem a statisztikát. Dícséretet érdemelnek. Kérdéseket nem igen tesznek fel és egyenlőre nem is igazán szólnak hozzá, de nincsen ezzel semmi probléma. Így hát arra gondoltam, mivel kérdések nincsenek én állítottam fel olyan gondolatokat ami hasznos lehet az önök számára. Ígértem, hogy írni fogok, hogy szerető Istenünk segítségével milyen élethelyzetekből sikerült kijönnöm. Néhányat megemlítek. 

Egy elég lealjasult, sokrétű életmódot éltem. Fényűző életnek talán minden formáját kipróbáltam, amibe aztán bele is fáradtam. Ezeket tovább nem taglalnám. Nyilván kíváncsiak, hogyan sikerült abba hagynom, egy Biblia verset idéznék ki: "Az pedig az örökélet, hogy ismeretet szerezzenek rólad az egyedüli igaz Istenről és arról akit elküldtél Jézus Krisztustól." János 17:3

Ez a Biblia vers két nagyon fontos személy megismeréséről tájékoztat bennünket. Jehova Istenről és Jézus Krisztussal kapcsolatban. Az ismeret által lécsőről lépcsőfokra a hitünket fejleszthessük olyannyira, hogy akárki mint pl.: én is, amilyen életet éltem önök is bármilyen rossz helyzettel állnak szemben a hit és a remény által szerető Istenünk önöknek is segíthet. Ezt egy ingyenes Biblia tanulmányozás keretén belül tehetik meg, Jehova tanúi segítségével. 

Múltkori bejegyzésemben katasztrófákról írtam, és idéztem a Szent Írásból Máté evangélium 24. fejezetéből. Olyan dolgokat amik most éppen a napokban szinte a világ minden területén hatással vannak az emberek életére. Csakhogy néhányat megemlítsek: vannak olyan területek, ahol +50 fokot kell elviselniük az embereknek. Rettenetesen káros az emberi egészségre. Ezen kívül a heves hirtelen lezúdult esőzések emberek ezreit teszi hajléktalanná, nem beszélve arról, hány emberi életet követel. Ami ettől is borzalmasabb, hogy bármennyire is felkészültek az emberek olyan hirtelen jönnek ezek a katasztrófák, hogy semmit sem tudnak ellenük tenni. Csak menthetik a menthetőt. Sorolhatnám a hirtelen jött hurrikánokat, az emberek félnek. Meg is van rá az okuk. Kilátástalan a helyzetük. Az embernek elszorul a szíve amikor a híradót nézve ezeket hallja. De a Szent Írásban leírtak nem hagynak minket tudatlanságban. Ezek próficiák beteljesedése. Hamarosan egy közelgő nagy nyomorúság fog kitörni, ami az egész világra ki fog terjedni. Idézném is "Mert akkor nagy nyomorúság lesz olyan, amilyen nem volt a világ kezdete óta mostanáig, nem és nem is lesz többé." Máté 24:21

A jelenlegi világ állapota azt jelzi, hogy ez a prófécia is nagyon hamar be fog teljesedni. Talán még attól is hamarább, amennyire én gondolnám. A lehető legsürgetőbb érzéssel arra sarkallom önöket, hogy legyenek bátrak! Tegyenek fel kérdéseket az itt leírtakhoz, mert az Önök jövője függ ezen. Egy héten csak egy órát maximum. A tanúk alkalmazkodnak minden ember időtervéhez, lehet akár 10-15 vagy 20 perc, ahogy önök ráérnek. Higyjék el, égetően fontos! 

Magamról még néhány dolgot írnék. Az énközpontú emberek, finomabban kifejezve a rövidlátó emberek többnyire lemondtak már rólam. Ezzel szerető Istenünket becsülik alá. Ugyanis ebben a világban nagyon nehéz munkát találni is, és most jelen pillanatban is munka után írok önöknek. Ezzel azt szeretném önök felé jelezni, mivel tudják, hogy még a dohány letétele nekem problémát okoz, ahogy Égi Atyánk ad erőt, hogy dolgozzak, úgy adni is fog erőt arra is, hogy végérvényesen elhagyjam a dohányzást, mert ez követelmény ahhoz, hogy valaki Jehova tanúja lehessen. Ezt a Biblia verset nem idézném ki, ami ezekre a rossz szokásokra világít rá. 

Második Korintusz 7:1 

Szorgalomból bízom benne, hogy kikeresik! Fogok önökért imádkozni. 

Végezetül egy nagyon kedves bartomról írnék önöknek, aki nagyon közel áll a szívemhez, bár nem egy a hitbéli meggyőződésünk. De szerető Istenünk általa nagyon sok segítségnyújtást szolgált nekem, minden tekintetben. Ugyan nem tudunk sűrűn találkozni, mert nagyon elfoglalt, de amikor találkozunk akkor nagy szeretettel beszélgetünk egymással. És bizony amikor elpityeregtem magam, mert volt olyan is, volt olyan, hogy ő vígasztalt, átölelt, amikor kórházban voltam, ő látogatott, holott ezeket a dolgokat más embereknek kellett volna megtenniük. Sorolhatnám a végtelenségig. Nagyon hálás vagyok ezért. 

Hasonló dolgokat tett az édes bátyjám is, de erről most nem írnék mert be kell fejeznem. Addigis maradok tisztelettel, forró szeretettel önök felé.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletemtorteneteroviden.blog.hu/api/trackback/id/tr837496134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása